Kehidupan semasa

by - August 03, 2018


ni muka stayback aku,haa hari-hari aku stayback kot

 Assalamualaikum dan heeeeeyyy, k aku dah terlepas 2 post so aku minta maaaaaaf banyak-banyak k. Aku memang terlampau busy sekarang ni,juggling with being a final year student,jadi anak yang solehah dan seorang yang sihat wal afiat (perghh ayat hang).

Post ni kira tak berapa serious dan formal,cuma nak bagitahu kondisi je ahaha. Takdak ah,aku punya post banyak dekat draft sebab aku akan tulis separuh dan tiba tiba lecturer aku masuk bagitahu ada presentation,mengajaq la jadi semuanya tergendala. Ni pun aku curi-curi masa nak tulis post.

Kalau kira,aku ada banyak topik yang agak berat nak bagitahu,discuss dll tapi disebabkan aku pun takdak mood nak serious jadi aku hanya menulis secara santai. Walaupun muka kat atas macam nak bagi makan penampaq pasai aku tak cukup tidoq .

Lately aku banyak tertekan juga la. Aku rasa macam loser kot,like awat hang tak reti buat ni ? awat orang lain buat macam senang ja ? awat dan awat?

Last-last aku rasa loser gilaaaa haha dan aku rasa macam "k hang ni banyak bagi alasan la nan,buat je la"

Aku rasa,orang yang aku kagum pun sebenarnya loser,tapi kurang la pasai depa ni tak focus dekat ke loser an depa,they just focus on how to improvise themselves.

Actually, kita ada banyak opportunity untuk improvise diri,untuk bantu diri,untuk tolong diri sendiri. Tapi kita selalu tengok orang,last last kita tergendala pasal kita sibuk pasal life orang. Awat kita perlu rasa insecure? awat kita kena rasa macam loser ? 

haa jawab ah nan 

emmm ....

k post ni akan dibiarkan tergantung,pasai aku nak pikir nak jawab apa dengan diri sendiri.Plus aku nak sambung assignment aku balik.

Bai dan assalamualaikum

nananananana ganu kiterrr

You May Also Like

0 comments